Heeft u een verbeterpunt of klacht? Dan hoeft u dit zeker niet voor u te houden. Wij stellen het zeer op prijs als u verbeterpunten of een klacht aan ons kenbaar maakt. Neem hiervoor contact op met uw huisarts, de doktersassistente en/of uw praktijkondersteuner en bespreek in alle openheid uw aanbeveling of klacht. Pas dan kunnen wij iets ondernemen om het op te lossen en hiervan te leren.

Kortom: bespreek het direct.

U kunt een klacht ook kenbaar maken via het klachtenformulier. Print dit formulier uit, vul het in en geef het af op onze praktijk. De klachtencoördinator van onze praktijk streeft ernaar om uw klacht binnen 2 weken in behandeling te nemen en af te ronden.

De huisartsenpraktijk is aangesloten bij de SKGE (Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg). Wij doen ons uiterste best om in samenspraak met u uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Lukt dit onverhoopt niet kunt u indien gewenst alsnog met uw klacht bij de SKGE terecht.